Frequently Asked Question
Aanpassen doorschakeling via 4sip.nl
bijgewerkt op 10 jaar geleden
Om alle inkomende oproepen door te schakelen in uw bedrijf naar een ander nummer kunt u gebruik maken van de callflow in het 4AllBusiness portaal (4sip.nl).
Ga als eerste naar www.4sip.nl (gebruik de browser internet explorer niet!) en voer bij uw bekende uw gebruikersnaam en paswoord in.
Klik onder personal details op devices.
Klik nu op callflow
Klik nu op het gele pennetje bij "Before call"
Om door te schakelen klikt u op "Forward"en daarna op change.
Bij extern nummer kunt u het nummer invullen waarnaar er doorgeschakeld moet worden (bijv. 0612345678 of 0201234567, enz).
U kunt er ook instellen of het nummer die binnen komt onveranderd wordt doorgestuurd of bijv. het nummer van de zaak. Dit kan ingesteld worden bij aangepast. Hierna op change drukken en de callflow is ingesteld.
Nogmaals: alle oproepen worden nu doorgeschakeld totdat de doorschakeling eraf wordt gehaald!!
Ga als eerste naar www.4sip.nl (gebruik de browser internet explorer niet!) en voer bij uw bekende uw gebruikersnaam en paswoord in.
Klik onder personal details op devices.
Klik nu op callflow
Klik nu op het gele pennetje bij "Before call"
Om door te schakelen klikt u op "Forward"en daarna op change.
Bij extern nummer kunt u het nummer invullen waarnaar er doorgeschakeld moet worden (bijv. 0612345678 of 0201234567, enz).
U kunt er ook instellen of het nummer die binnen komt onveranderd wordt doorgestuurd of bijv. het nummer van de zaak. Dit kan ingesteld worden bij aangepast. Hierna op change drukken en de callflow is ingesteld.
Nogmaals: alle oproepen worden nu doorgeschakeld totdat de doorschakeling eraf wordt gehaald!!